Thursday, May 21, 2009

3S..saya sayang semua..

Assalamualaikum..
pnt aku nie.. hahah..
k la..
sume igt 3S ea..
Saya Syg Sume..
huhu..
aku nak berangkat da nie..

de pape..kontek..msg ke..

due2 no aku on..huhu..

n ntok korg..

> jge diri elok2..t8 care..
>jge kesucian n kebersihan dri msg2..huhu
>jgn lupekan kte sesame sndri..

>senantiasa berhubungan k?

>jgn bwk balik penyakit

>most important..igt ALLAH slalu..so
lat jgn lupe.. sume2 la..
>da berjaya nnt jgn lupekan kami..ye?
especially dak2 IB..JPA,OVERSEA,UTP n MARA..
>doa2 byk2 smoga succcess slalu..
>n jgn biarkan sorg pn drpd kte kat blakang,,
always support me-nyaport,,,huhu.. k? >kpd:ckay,medec,ayu,izyani, nina,waed,jieja, theshe,flichi,mad, casto,stompel, budu,farid,musang, choy,robin,tuna,izzah, nadia,be'ah,le'a,insyi,zue, bainun,waoa,hanun,hani n fatin... gud luck.. 3S..hahahah~
daaaa~


MANAGER>>

4 comments: