Saturday, August 29, 2009

coremand merepek..

Assalamualaikum sume..
hehe..da lame xpost kat cnie..
wow..ckay da nak kawen ke??
ni xley jadi nie...kte an mengamalkan gaye hidup sehat..
kne bersaing nih..sape kawen dlu,aku tabik la..ngee...
hahaha..xde la..memaen jerk..

ala..
tapi cam xmustahil je..
ramai je yg da ade pasangan..(aku xde ea)..
aku chastity...(hohoho)..
tenga instill chastity dlm dri..

xlupe gak sempena syahrul ramadhan (syahru=bulan)..
selamat berpuase..
pagi2 jgn bukak periuk lak..bukak la kuali ke..kawah ke..
rewang skit makan..hahaha..ley ajak ramai2..
smlm aku bru je sampai kat umah..
huh..penat yg melampau..
bley plak drebar uw bwk aku tour 1 kl..
byse nak kuar kl 30 minit je..
smlm 1 jam..tergendala hidup aku..
ngan tetibe ade mico plak..
haih..

aku darah A+..
oh ye,,,
ari uw aku g um..jmp dak2 nie..of coz yg dpt aku temui ialah peter,mantik,nima,starby,punat n mad!!!...
ini adalah mad

hoho..
ini pula punat

mad2..mad tetap ngan suara base nye,,dan..
die jugak da mcm nadia...peno ngan buku jpon..haih..obses tol..
kat meja blaja..
mak aih..jpon,,,fuh..

aku nak bagi tips skit nie..
memandangkan ramai ade subjek yg susah2..
aku nak bagi tips pasal mengingat..
kte kembali ke zaman Rasulullah s.a.w.
ade 3 care nak menguatkan igtan..
1.bersiwak(bersugi)-jd pasnie..ramai2 beli kayu sugi..gne..
selaen membersihkan gg, ia juga menguatkan ingatan..
kawan kisas aku kate.kalo bersugi ngan niat ikot Rasulullah s.a.w dan kerana Allah,pastu g solat jemaah,insyaAllah kte akan dpt 70 darjat lagi tggi drpd yg xbersugi..
2.berpuasa-ala..skgkan bulan ramadhan..ade masalah ke??
3.byk bce al-Quran-skg kalo nak tilawah..ter amat ok..lect aku kate..Imam Syafie dlu katam al-Quran dlm bulan ramadhan 60 kali..shari due kali..kalo kte dlm sekali pown..alhamdulillah..

ape function web nie??huhu..
gnekan kekuatan akalmu untuk merungkainye...
aku harap kte stick together2..
bukan ape..dugaan uw ble2 boleh dtg...nak membuktikan 'sahabat kah kte??'
aduh..

raye kali nie paling xmasyuk..naek je ade final..
haih,,

bku bio
ok la...
ape ag nak ckp ekh..
sape nak kawen inform la ea..
hehehe..
salam~
oh ag 1..
any suggestion 4 reunion??comment dis post..we'll discuss it later..
thanx...

6 comments:

  1. aq pon A+ gak... xpyh pk reunion... susah2 kan otak korg je... heheheh

    ReplyDelete
  2. wei haidar...
    1st skali ak nk tnye...
    pe kne jnis drah ko ngan post ni???
    (xpham tol)...

    rndunye kat mat...
    hak3...
    (ayt ala2 jiwang)...
    xpe mat, kte kawen kt jpon je r yek...
    hahahahahha...
    sngal gle...
    c u in nihonn yek...

    nyway, thnkz 4 da tips yek haidar...
    mmg sgt bguna utk ktorang...

    kawen??
    tbe2 ak pon trase nk kawen cpat r plak..
    (ni pgaruh ckay r ni)..

    reunion plak...
    ble pk2 blek, bes gak idea nk bwat reunion pas grad...
    lg gmpak...
    mse tu bru r ade feel cm reunion...
    n spe yg kawen cpat tu, jgn r lpe bwak famili...
    knal2 kn r ngan ktorang...
    (hak3, mmg bijak mrncang mse dpan)...
    papepon, nk bwat knduri nnt, jgn r lpe cntct ktorang...
    xbek bwat snyap2..
    nk ajk ak join nek pelamin pon bleh...
    hahahha...
    (nadia dh mle mrepek)...

    ReplyDelete
  3. ko mewarisi segala jenis kegilaan..
    ahahaha..

    haidar-

    ReplyDelete